Numerologia marek w naming’u

Marketing w Praktyce Styczeń 2013

Specjaliści, w tym kompania Salt Branding, twierdzą, że w ciągu najbliższych lat przy tworzeniu nazw obowiązywać będzie tendencja coraz częstszego wykorzystywania cyfr.

Bo Bergstrom w ,,Komunikacji wizualnej”, omawiając zagadnienia związane z typografia, rozpoczyna rozważania od sugestii, że data 11 września została wybrana przez Al-Kaidę na atak terrorystyczny nieprzypadkowo. Rozważa, czy może 11 miało być graficznym symbolem bliźniaczych wież, żeby za każdym razem, gdy na datę spojrzymy, przypomniał się nam koszmar. Tym samym wskazuje na rolę cyfr we wzmacnianiu siły przekazu i tworzeniu połączenia między nadawcą i odbiorcą.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Styczeń 2013


Lubelska Trzy Zboża

lubelska3zboza-ico

Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

Tarczyński Sucha Krakowska

tarczynski-sucha-ico

Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa