Numerologia marek w naming’u

Marketing w Praktyce Styczeń 2013

Specjaliści, w tym kompania Salt Branding, twierdzą, że w ciągu najbliższych lat przy tworzeniu nazw obowiązywać będzie tendencja coraz częstszego wykorzystywania cyfr.

Bo Bergstrom w ,,Komunikacji wizualnej”, omawiając zagadnienia związane z typografia, rozpoczyna rozważania od sugestii, że data 11 września została wybrana przez Al-Kaidę na atak terrorystyczny nieprzypadkowo. Rozważa, czy może 11 miało być graficznym symbolem bliźniaczych wież, żeby za każdym razem, gdy na datę spojrzymy, przypomniał się nam koszmar. Tym samym wskazuje na rolę cyfr we wzmacnianiu siły przekazu i tworzeniu połączenia między nadawcą i odbiorcą.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Styczeń 2013


Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

Liderin

liderin-ico

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

Macao

macao-ico

Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.