Aktualności

04 07 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Projektowanie opakowań – tworzenie graficznych projektów, które kształtują rynek

W świecie nasyconym produktami, gdzie na półkach sklepowych zderzają się tysiące marek, istnieje jedna rzecz, która pozwala produktowi wyróżnić się z tłumu – to opakowanie.

04 07 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Fotografia produktowa – wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Fotografia produktów cieszy się coraz większą popularnością, aczkolwiek wiele osób nadal nie wie, jakie są jej podstawowe założenia. Co warto o niej wiedzieć i czemu zawdzięcza ona swoją renomę?

Nowoczesna forma opakowania Mieszko według projektu PND Futura
05 05 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Analiza rynku a rebranding marki

Analiza rynku w branży brandingowej to proces badania rynku i jego tendencji, w celu uzyskania wiedzy na temat konkurencji, grupy docelowej i trendów rynkowych. Jest to kluczowy element procesu rebrandingu marki i pomaga w podejmowaniu decyzji strategicznych dotyczących wizerunku i pozycjonowania marki.

Napis
21 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Rebranding – czym jest i jak przeprowadzić zmianę wizerunku firmy?

Rebranding to strategia marketingowa, w której dla już istniejącej marki projektuje się elementy identyfikacji wizualnej w celu stworzenia nowej, odrębnej tożsamości w postrzeganiu konsumentów, inwestorów, konkurentów i innych interesariuszy. Często wiąże się to z radykalnymi zmianami w designie, namingu lub strategii reklamowej marki. Takie zmiany zwykle mają na celu zmianę pozycjonowania brandu.

packaging design Fit&Easy - Lettuce Beauty
12 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Czym jest fotografia reklamowa?

Fotografia reklamowa jest jednym z najważniejszych narzędzi marketingowych, które pozwalają firmom przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić się na rynku. To jedna z form fotografii, której celem jest przedstawienie produktów lub usług w sposób atrakcyjny dla klientów. Dzięki fotografii reklamowej firmy mogą pokazać swoje produkty w najlepszym świetle, zachęcając klientów do ich zakupu.

11 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Strategia komunikacji marki

Strategia marki to plan działań, który ma na celu przekazywanie spójnego i jednoznacznego przekazu o marce do swoich odbiorców. W ramach strategii komunikacji marki określa się m.in. jak marka będzie się komunikować z klientami.

Rebranding marki JBB Bałdyga - katalog.
17 03 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Czym jest branding i jak zbudować skuteczną markę?

Branding to proces skupiający się na kreowaniu i zarządzaniu wartością marki poprzez budowanie jej unikalnej i trwałej tożsamości, która pozwala na wyróżnienie się na tle konkurencji i budowanie trwałych relacji z konsumentami.

Komputronik full scope of work on the new brand - icons, graphics, colors, materials for social media and on the website
07 02 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Czym jest identyfikacja wizualna i dlaczego jest ważna?

Identyfikacja wizualna to zbiór elementów graficznych, które łącznie tworzą unikalny wizerunek danej marki. Składa się na nią logo, typografia, kolorystyka, grafiki oraz stylistyka obrazów.

16 11 2022 Autor: Kuba Remiszewski

Apetyczny branding w branży beauty

W drogeriach coraz częściej można zobaczyć kosmetyki, które poprzez design sprawiają, że ma się ochotę je zjeść. Wiąże się to z trendem w packagingu, który nazwaliśmy apetycznością. Producenci prześcigają się i wymyślają coraz to ciekawsze formy opakowań imitujących jedzenie.

10 07 2022 Autor: Kuba Remiszewski

Motyw drewna w packaging designie

Wiele marek coraz częściej decyduje się na użycie motywu drewna w swoich produktach. Podkreśla tradycyjny charakter marki i niejako daje poczucie bezpieczeństwa, a także naturalności. Jest też tworzywem droższym niż plastik, przez co automatycznie premiumizuje produkt. Z tego powodu marki, które chcą podkreślić jakość, tradycyjny charakter, kraftowość, premiowość czy naturalność decydują się użycie drewnianego elementu w swoich opakowaniach.