Numerologia marek w naming’u

Marketing w Praktyce Styczeń 2013

Specjaliści, w tym kompania Salt Branding, twierdzą, że w ciągu najbliższych lat przy tworzeniu nazw obowiązywać będzie tendencja coraz częstszego wykorzystywania cyfr.

Bo Bergstrom w ,,Komunikacji wizualnej”, omawiając zagadnienia związane z typografia, rozpoczyna rozważania od sugestii, że data 11 września została wybrana przez Al-Kaidę na atak terrorystyczny nieprzypadkowo. Rozważa, czy może 11 miało być graficznym symbolem bliźniaczych wież, żeby za każdym razem, gdy na datę spojrzymy, przypomniał się nam koszmar. Tym samym wskazuje na rolę cyfr we wzmacnianiu siły przekazu i tworzeniu połączenia między nadawcą i odbiorcą.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Styczeń 2013


Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

Fantasia

danone-fantasia-ico

Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.

Pudliszki

pudliszki-ico

Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

Cholinki

cholinki-ico

Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.