Numerologia marek w naming’u

Marketing w Praktyce Styczeń 2013

Specjaliści, w tym kompania Salt Branding, twierdzą, że w ciągu najbliższych lat przy tworzeniu nazw obowiązywać będzie tendencja coraz częstszego wykorzystywania cyfr.

Bo Bergstrom w ,,Komunikacji wizualnej”, omawiając zagadnienia związane z typografia, rozpoczyna rozważania od sugestii, że data 11 września została wybrana przez Al-Kaidę na atak terrorystyczny nieprzypadkowo. Rozważa, czy może 11 miało być graficznym symbolem bliźniaczych wież, żeby za każdym razem, gdy na datę spojrzymy, przypomniał się nam koszmar. Tym samym wskazuje na rolę cyfr we wzmacnianiu siły przekazu i tworzeniu połączenia między nadawcą i odbiorcą.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Styczeń 2013


Majonez Kielecki

majonez-pl

Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

Lysi. Tran Islandzki

tran_islandzki_lysi-ico

Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.