Oczy kupują pierwsze

Marketing w Praktyce Czerwiec 2014

Opakowania już dawno przestały być jedynie zewnętrznymi warstwami ochronnymi dla produktów spożywczych. Dziś ich rola jest o wiele większa – mają sprzedawać i wywoływać w konsumentach pozytywne emocje. Głównie dzięki odpowiedniemu designowi.

Gotowanie i jedzenie (a także samo mówienie o tych czynnościach) stało się w ostatnich latach niezwykle modne. I to bez względu na szerokość geograficzną. Dziś to nie tylko kwestia zaspokojenia podstawowych potrzeb fizjologicznych (sam dół słynnej Piramidy Maslowa), ale także tych wyższego (dla niektórych nawet najwyższego) rzędu. Wysyp kulinarnych blogów i programów telewizyjnych sprawił, że możemy obserwować coś na kształt kuchenno-mentalnej rewolucji.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Mateusz Koncewicz – agencja PND Futura
Marketing w Praktyce, Czerwiec 2014



BoboVita Przyjaciele

bobovita-przyjaciele-ico

Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych

Inhalvit

inhalvit-ico

Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

Farm Frites

farm-frites-ico

Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

Liderin

liderin-ico

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.