Pierwsza Gildia Prestiż

Packaging Polska Wrzesień 2012
Większość cudzoziemców kojarzy Rosję z takimi symbolami jak kawior, niedźwiedź, trojka, Plac Czerwony, samowar, brzoza czy automat Kałasznikow. Żaden z nich nie może równać się z wódką – narodowym trunkiem. Wódka pojawiła się na Rusi w XV wieku i do dziś jest środkiem na każdy stan duszy: radość i smutek, stres i depresję. Jest jednym z czynników kształtujących życie społeczne, a przede wszystkim, częścią narodowego dziedzictwa kulturowego.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura


MK Café

mk-cafe-ico_0

Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

Patros

patros-ico

Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

DecoMorreno

decomorreno-ico

My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

Białowieski Zdrój

bz-ico

Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?