Pierwsza Gildia Prestiż

Packaging Polska Wrzesień 2012
Większość cudzoziemców kojarzy Rosję z takimi symbolami jak kawior, niedźwiedź, trojka, Plac Czerwony, samowar, brzoza czy automat Kałasznikow. Żaden z nich nie może równać się z wódką – narodowym trunkiem. Wódka pojawiła się na Rusi w XV wieku i do dziś jest środkiem na każdy stan duszy: radość i smutek, stres i depresję. Jest jednym z czynników kształtujących życie społeczne, a przede wszystkim, częścią narodowego dziedzictwa kulturowego.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura


Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

Liderin Sex Expert Femina

liderin-sex-expert-femina-03

Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.