Pierwsza Gildia Prestiż

Packaging Polska Wrzesień 2012
Większość cudzoziemców kojarzy Rosję z takimi symbolami jak kawior, niedźwiedź, trojka, Plac Czerwony, samowar, brzoza czy automat Kałasznikow. Żaden z nich nie może równać się z wódką – narodowym trunkiem. Wódka pojawiła się na Rusi w XV wieku i do dziś jest środkiem na każdy stan duszy: radość i smutek, stres i depresję. Jest jednym z czynników kształtujących życie społeczne, a przede wszystkim, częścią narodowego dziedzictwa kulturowego.

…Przeczytaj całość, pobierz artykuł w formacie PDF.

Halina Stelmach – agencja PND Futura


Danio

danio-ico

W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

SPHINX Sesja wizerunkowa

sphinx-ico

Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

BoboVita Porcja Zbóż

bobovita-porcja-zboz-ico

BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

Absolwent smakowy

absolwent-icoon

Kusząca moc orzeźwienia.