Poszukiwanie nowych dróg do konsumenta

Marketing w praktyce Marzec 2008

Poszukiwanie nieprzetartych szlaków, prowadzących do świadomości konsumenta, jest coraz trudniejsze, a sposoby dotarcia do wybranych targetów zostały już mocno wyeksploatowane. Analizując współczesne trendy w marketingu, można zauważyć pewne zjawiska, które w zaskakujący sposób łączą design różnych kategorii, oddziałują na nowe sfery świadomości ludzkiego umysłu, wykorzystują trendy związane z modą, a wszystko to, aby odnaleźć nowe możliwości dotarcia do umysłów, świadomych bądź też nieświadomych, oddziałujących na nich mechanizmów marketingowych, konsumentów.

Marketing w praktyce, Marzec 2008


Bobovita

bobovita-ico

Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

BoboVita Porcja Zbóż

bobovita-porcja-zboz-ico

BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.