Poszukiwanie nowych dróg do konsumenta

Marketing w praktyce Marzec 2008

Poszukiwanie nieprzetartych szlaków, prowadzących do świadomości konsumenta, jest coraz trudniejsze, a sposoby dotarcia do wybranych targetów zostały już mocno wyeksploatowane. Analizując współczesne trendy w marketingu, można zauważyć pewne zjawiska, które w zaskakujący sposób łączą design różnych kategorii, oddziałują na nowe sfery świadomości ludzkiego umysłu, wykorzystują trendy związane z modą, a wszystko to, aby odnaleźć nowe możliwości dotarcia do umysłów, świadomych bądź też nieświadomych, oddziałujących na nich mechanizmów marketingowych, konsumentów.

Marketing w praktyce, Marzec 2008


PAOLA Syropy

paola-ico

Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.

Majonez Kielecki

majonez-pl

Strona produktowa Majonezu Kieleckiego oparta na elastycznej i otwartej koncepcji komunikacyjnej.

Arctic

arctic-ico

Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.