Poszukiwanie nowych dróg do konsumenta

Marketing w praktyce Marzec 2008

Poszukiwanie nieprzetartych szlaków, prowadzących do świadomości konsumenta, jest coraz trudniejsze, a sposoby dotarcia do wybranych targetów zostały już mocno wyeksploatowane. Analizując współczesne trendy w marketingu, można zauważyć pewne zjawiska, które w zaskakujący sposób łączą design różnych kategorii, oddziałują na nowe sfery świadomości ludzkiego umysłu, wykorzystują trendy związane z modą, a wszystko to, aby odnaleźć nowe możliwości dotarcia do umysłów, świadomych bądź też nieświadomych, oddziałujących na nich mechanizmów marketingowych, konsumentów.

Marketing w praktyce, Marzec 2008


Liderin Sex Expert Femina

liderin-sex-expert-femina-03

Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

Alpen Gold

alpengold-ico

Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.