ARCTIC+ Wody funkcjonalne

Klient:
Hoop Polska
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Napoje

Dynamiczny rozwój

Arctic to marka, która w przeszłości zbudowała mocny kapitał brandingowy w postaci wysokiej rozpoznawalności wśród polskich konsumentów. Zarządzający marką, po niedawym relaunchu podstawowej linii wód mineralnych, zdecydowali się na kolejny krok na drodze dynamicznego rozwoju brandu. Mianowicie wprowadzenie na rynek linii wód funkcjonalnych, przeznaczonych dla ludzi prowadzących aktywny tryb życia, dbających o sylwetkę lub potrzebujących codziennego zastrzyku naturalnej energii.

Energetyczny design

Przygotowany przez nas koncept kreatywny nowej linii opiera się na nowoczesnej, symbolicznej komunikacji korzyści dla konsumenta, wypływających z poszczególnych wariantów funkcjonalnych wody Arctic+. Impaktowe rozwiązania graficzne, w których sugestywne kształty łączą się z wyrazistą kolorystyką, są mocno zintegrowane z informacjami o kluczowych składnikach, będących źródłem życiowej siły. Co najważniejsze, energetyczny design idealnie współgra z prostą, minimalistyczną bryłą butelki. Oprócz szaty graficznej opakowań przygotowaliśmy dla marki Arctic+ także projekt nowej strony produktowej, która w pełni odzwierciedla założenia pozycjonowania brandu.





  • Realizacje

  • Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    Felix

    felix-ico

    Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

    Fantasia

    fantasia-ico

    Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.