BoboVita Porcja Zbóż

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG

Kaszki dla wymagających

Rosnąca świadomość rodziców odnośnie roli zdrowej i zbilansowanej diety w prawidłowym rozwoju małego dziecka skłania ich coraz częściej do sięgania po produkty, w przypadku których liczy się przede wszystkim naturalność, brak cukru w składzie i wysoka jakość składników. Będąca liderem w segmencie kaszek dla niemowląt i małych dzieci marka BoboVita w odpowiedzi na ten trend postanowiła poszerzyć swoje portfolio o nowatorską linię kaszek mlecznych i bezmlecznych PORCJA ZBÓŻ.

Piramida zdrowia

Motywem przewodnim przygotowanej przez nas komunikacji opakowaniowej i elementem brandingu linii jest subtelnie wkomponowana w design piramida żywieniowa. Symbol ten jednoznacznie wskazuje i podkreśla prozdrowotny, funkcjonalny charakter produktu oraz koresponduje z misją marki („Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość”). Naturalność podkreśliliśmy poprzez stonowaną, „organiczną” kolorystykę tła oraz realistyczne wizerunki: produktu oraz składników (zbóż i owoców). Całość dopełnia czytelny dla konsumenta system ikon i komunikatów, informujących o kluczowych benefitach kaszek.


Spójna architektura linii




  • Realizacje

  • Absolwent smakowy

    absolwent-icoon

    Kusząca moc orzeźwienia.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.

    Lubelska CoctaiLOVA

    lubelska-coctailova-ico-jpg

    Zaproponowany przez nas design dla subbrandu CoctaiLOVA buduje jej emocjonalną percepcję.