BoboVita Porcja Zbóż

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG

Kaszki dla wymagających

Rosnąca świadomość rodziców odnośnie roli zdrowej i zbilansowanej diety w prawidłowym rozwoju małego dziecka skłania ich coraz częściej do sięgania po produkty, w przypadku których liczy się przede wszystkim naturalność, brak cukru w składzie i wysoka jakość składników. Będąca liderem w segmencie kaszek dla niemowląt i małych dzieci marka BoboVita w odpowiedzi na ten trend postanowiła poszerzyć swoje portfolio o nowatorską linię kaszek mlecznych i bezmlecznych PORCJA ZBÓŻ.

Piramida zdrowia

Motywem przewodnim przygotowanej przez nas komunikacji opakowaniowej i elementem brandingu linii jest subtelnie wkomponowana w design piramida żywieniowa. Symbol ten jednoznacznie wskazuje i podkreśla prozdrowotny, funkcjonalny charakter produktu oraz koresponduje z misją marki („Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość”). Naturalność podkreśliliśmy poprzez stonowaną, „organiczną” kolorystykę tła oraz realistyczne wizerunki: produktu oraz składników (zbóż i owoców). Całość dopełnia czytelny dla konsumenta system ikon i komunikatów, informujących o kluczowych benefitach kaszek.


Spójna architektura linii




  • Realizacje

  • MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.

    Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?