BoboVita Porcja Zbóż

Klient:
Nutricia Polska
Region:
Polska
Branża:
Dla dzieci
FMCG

Kaszki dla wymagających

Rosnąca świadomość rodziców odnośnie roli zdrowej i zbilansowanej diety w prawidłowym rozwoju małego dziecka skłania ich coraz częściej do sięgania po produkty, w przypadku których liczy się przede wszystkim naturalność, brak cukru w składzie i wysoka jakość składników. Będąca liderem w segmencie kaszek dla niemowląt i małych dzieci marka BoboVita w odpowiedzi na ten trend postanowiła poszerzyć swoje portfolio o nowatorską linię kaszek mlecznych i bezmlecznych PORCJA ZBÓŻ.

Piramida zdrowia

Motywem przewodnim przygotowanej przez nas komunikacji opakowaniowej i elementem brandingu linii jest subtelnie wkomponowana w design piramida żywieniowa. Symbol ten jednoznacznie wskazuje i podkreśla prozdrowotny, funkcjonalny charakter produktu oraz koresponduje z misją marki („Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość”). Naturalność podkreśliliśmy poprzez stonowaną, „organiczną” kolorystykę tła oraz realistyczne wizerunki: produktu oraz składników (zbóż i owoców). Całość dopełnia czytelny dla konsumenta system ikon i komunikatów, informujących o kluczowych benefitach kaszek.


Spójna architektura linii




  • Realizacje

  • Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

    Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.