KFC Orient Menu

Klient:
AmRest
Branża:
Restaurants

W stronę Azji

KFC to globalna sieć restauracji, specjalizująca się w daniach przygotowywanych na bazie kurczaka. Kojarząca się z amerykańską kuchnią marka zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając do sprzedaży nowe orientalne menu. Jego głównym wyróżnikiem jest dodatek sosu teriyaki. Rozszerzenie oferty wymagało przygotowania atrakcyjnej oprawy wizualnej.

W klimacie Japonii

Nasze wsparcie dla wprowadzenia menu orientalnego na rynek objęło realizację produktowej sesji zdjęciowej oraz przygotowanie kompleksowych materiałów promocyjno-wizerunkowych (logo, key visual, menu board), które były wykorzystywane również w kanale ATL. Przyprawione sosem teriyaki dania zaprezentowaliśmy w oszczędnym japońskim anturażu, pełnym przestrzeni, światła i naturalności.







  • Realizacje

  • Pyszny Duet

    pyszny_duet-ico

    Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

    SPHINX Sesja wizerunkowa

    sphinx-ico

    Delikatne, pastelowe kolory teł i jasne światło.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.