KFC Orient Menu

Klient:
AmRest
Branża:
Restaurants

W stronę Azji

KFC to globalna sieć restauracji, specjalizująca się w daniach przygotowywanych na bazie kurczaka. Kojarząca się z amerykańską kuchnią marka zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając do sprzedaży nowe orientalne menu. Jego głównym wyróżnikiem jest dodatek sosu teriyaki. Rozszerzenie oferty wymagało przygotowania atrakcyjnej oprawy wizualnej.

W klimacie Japonii

Nasze wsparcie dla wprowadzenia menu orientalnego na rynek objęło realizację produktowej sesji zdjęciowej oraz przygotowanie kompleksowych materiałów promocyjno-wizerunkowych (logo, key visual, menu board), które były wykorzystywane również w kanale ATL. Przyprawione sosem teriyaki dania zaprezentowaliśmy w oszczędnym japońskim anturażu, pełnym przestrzeni, światła i naturalności.







  • Realizacje

  • Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.

    BoboVita Przyjaciele

    bobovita-przyjaciele-ico

    Kreatywna, pełna świeżości adaptacja opakowań zagranicznych

    Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

    Łakotki

    lakotki-ico

    Ciastka dla łasuchów, kuszą nową odsłoną.