KFC Orient Menu

Klient:
AmRest
Branża:
Restaurants

W stronę Azji

KFC to globalna sieć restauracji, specjalizująca się w daniach przygotowywanych na bazie kurczaka. Kojarząca się z amerykańską kuchnią marka zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając do sprzedaży nowe orientalne menu. Jego głównym wyróżnikiem jest dodatek sosu teriyaki. Rozszerzenie oferty wymagało przygotowania atrakcyjnej oprawy wizualnej.

W klimacie Japonii

Nasze wsparcie dla wprowadzenia menu orientalnego na rynek objęło realizację produktowej sesji zdjęciowej oraz przygotowanie kompleksowych materiałów promocyjno-wizerunkowych (logo, key visual, menu board), które były wykorzystywane również w kanale ATL. Przyprawione sosem teriyaki dania zaprezentowaliśmy w oszczędnym japońskim anturażu, pełnym przestrzeni, światła i naturalności.







  • Realizacje

  • Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Wódka Lubelska

    lubelska-ico

    Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

    Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.