KFC Orient Menu

Klient:
AmRest
Branża:
Restaurants

W stronę Azji

KFC to globalna sieć restauracji, specjalizująca się w daniach przygotowywanych na bazie kurczaka. Kojarząca się z amerykańską kuchnią marka zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając do sprzedaży nowe orientalne menu. Jego głównym wyróżnikiem jest dodatek sosu teriyaki. Rozszerzenie oferty wymagało przygotowania atrakcyjnej oprawy wizualnej.

W klimacie Japonii

Nasze wsparcie dla wprowadzenia menu orientalnego na rynek objęło realizację produktowej sesji zdjęciowej oraz przygotowanie kompleksowych materiałów promocyjno-wizerunkowych (logo, key visual, menu board), które były wykorzystywane również w kanale ATL. Przyprawione sosem teriyaki dania zaprezentowaliśmy w oszczędnym japońskim anturażu, pełnym przestrzeni, światła i naturalności.







  • Realizacje

  • Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Prince Polo XXL

    prince-polo-ico

    Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    DecoMorreno

    decomorreno-ico

    My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.