Nie tylko kakao

Marka DecoMorreno znana jest polskim konsumentom przede wszystkim z ciemnego kakao. W segmencie tym brand jest niekwestionowanym liderem z ilościowym udziałem w rynku przekraczającym 60 proc. DecoMorreno w swoim portfolio ma ponadto napoje czekoladowe i czekoladowe przekąski. Marka ostatnio postanowiła także zadebiutować w segmencie kaw instant, wprowadzając do sprzedaży dwie linie produktowe – My Coffee i Ice Coffee Shake.

Kawa dla aktywnych kobiet

My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach z dużych miast. Mając to na uwadze, przygotowaliśmy koncepcję kreatywną „Jestem w biegu”, nawiązującą do ich aktywnego, pełnego dynamizmu trybu życia, w którym jest jednak miejsce na chwilę przyjemności. Poprzez narracyjną grafikę odnieśliśmy się do różnych momentów dnia i wskazaliśmy odpowiednie okazje do spożywania kawy.

Stylowo i smacznie

Nazwy poszczególnych produktów wyeksponowaliśmy na panelach przypominających etykiety ubrań, odnosząc się tym samym do chwil spędzanych przez kobiety na tak ulubionych przez nie zakupach. Całość dopełniają apetyczne wizerunki kaw, a w przypadku linii My Coffee (3 w 1, Cappucino i Latte) dodatkowo kruchych ciasteczek, które stanowią pyszny dodatek dołączony do kawy.







  • Realizacje

  • Carbo Medicinalis

    carbo-ico

    Carbo medicinalis musiał przekształcić się z produktu generycznego w markę.

    Altacet Ice

    altacet-ico

    Nowy produkt potrzebował wyrazistego packaging designu.

    Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.