Nie tylko kakao

Marka DecoMorreno znana jest polskim konsumentom przede wszystkim z ciemnego kakao. W segmencie tym brand jest niekwestionowanym liderem z ilościowym udziałem w rynku przekraczającym 60 proc. DecoMorreno w swoim portfolio ma ponadto napoje czekoladowe i czekoladowe przekąski. Marka ostatnio postanowiła także zadebiutować w segmencie kaw instant, wprowadzając do sprzedaży dwie linie produktowe – My Coffee i Ice Coffee Shake.

Kawa dla aktywnych kobiet

My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach z dużych miast. Mając to na uwadze, przygotowaliśmy koncepcję kreatywną „Jestem w biegu”, nawiązującą do ich aktywnego, pełnego dynamizmu trybu życia, w którym jest jednak miejsce na chwilę przyjemności. Poprzez narracyjną grafikę odnieśliśmy się do różnych momentów dnia i wskazaliśmy odpowiednie okazje do spożywania kawy.

Stylowo i smacznie

Nazwy poszczególnych produktów wyeksponowaliśmy na panelach przypominających etykiety ubrań, odnosząc się tym samym do chwil spędzanych przez kobiety na tak ulubionych przez nie zakupach. Całość dopełniają apetyczne wizerunki kaw, a w przypadku linii My Coffee (3 w 1, Cappucino i Latte) dodatkowo kruchych ciasteczek, które stanowią pyszny dodatek dołączony do kawy.







  • Realizacje

  • Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Viscoplast

    viscoplast-ico

    Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.