Krakuski

Klient:
Bahlsen
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze

Słodka tradycja

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją. Konsumenci cenią ją za bogate portfolio produktowe, wysoką jakość oraz sprawdzone, naturalne receptury. Obecnie cechy te nie wystarczą jednak do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Marki muszą budować atrakcyjne narracje wokół swoich produktów i angażować emocjonalnie odbiorców. Stąd wynikała potrzeba odświeżenia wizerunku brandu.

Lifting z przyjemnością

Nowa identyfikacja i komunikacja opakowaniowa, jaką przygotowaliśmy dla marki Krakuski, wpisuje się w koncept małych rytuałów przyjemności. Ciasteczka są tu pysznym dodatkiem, potęgującym pozytywne doznania towarzyszące chwilom spędzanym w samotności, np. podczas czytania

książki, bądź w towarzystwie bliskiej osoby. Wykorzystanie atrakcyjnych elementów graficznych pozwoliło zbudować spójną opowieść o tym, że Krakuski są dobre na każda okazję. Tradycję i miejsce pochodzenia marki odzwierciedla zliftingowany logotyp z symbolicznymi dla Krakowa budowlami oraz datą założenia firmy. Aspekt jakościowy podkreśliliśmy zaś specjalną ikoną „Gwarancja Jakości Krakuski”.

Uporządkowana architektura

Poza zbudowaniem atrakcyjnej, przyjemnościowej narracji, zajęliśmy się uporządkowaniem całej architektury marki. Nowe rozwiązania brandingowe są przy tym bardzo elastyczne, dzięki czemu wprowadzenie do sprzedaży kolejnych wariantów produktowych będzie znacząco ułatwione.






  • Realizacje

  • Fantasia

    danone-fantasia-ico

    Fantasia to submarka Danone, rozbudowywana stale o nowe produkty.

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.