Krakuski

Klient:
Bahlsen
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze

Słodka tradycja

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją. Konsumenci cenią ją za bogate portfolio produktowe, wysoką jakość oraz sprawdzone, naturalne receptury. Obecnie cechy te nie wystarczą jednak do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Marki muszą budować atrakcyjne narracje wokół swoich produktów i angażować emocjonalnie odbiorców. Stąd wynikała potrzeba odświeżenia wizerunku brandu.

Lifting z przyjemnością

Nowa identyfikacja i komunikacja opakowaniowa, jaką przygotowaliśmy dla marki Krakuski, wpisuje się w koncept małych rytuałów przyjemności. Ciasteczka są tu pysznym dodatkiem, potęgującym pozytywne doznania towarzyszące chwilom spędzanym w samotności, np. podczas czytania

książki, bądź w towarzystwie bliskiej osoby. Wykorzystanie atrakcyjnych elementów graficznych pozwoliło zbudować spójną opowieść o tym, że Krakuski są dobre na każda okazję. Tradycję i miejsce pochodzenia marki odzwierciedla zliftingowany logotyp z symbolicznymi dla Krakowa budowlami oraz datą założenia firmy. Aspekt jakościowy podkreśliliśmy zaś specjalną ikoną „Gwarancja Jakości Krakuski”.

Uporządkowana architektura

Poza zbudowaniem atrakcyjnej, przyjemnościowej narracji, zajęliśmy się uporządkowaniem całej architektury marki. Nowe rozwiązania brandingowe są przy tym bardzo elastyczne, dzięki czemu wprowadzenie do sprzedaży kolejnych wariantów produktowych będzie znacząco ułatwione.






  • Realizacje

  • Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.