Liderin

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Męski afrodyzjak

Marka Liderin została wprowadzona na polski rynek pod koniec 2010 roku. Swój produkt kieruje do młodych i będących w średnim wieku mężczyzn, którzy prowadzą intensywny tryb życia, co może negatywnie rzutować na ich kondycję seksualną. W dotychczasowej komunikacji brandu, także tej opakowaniowej, dominował medyczno-funkcjonalny kontekst, który nie pozwalał wyróżnić się na tle konkurencji.

Opakowanie przyjemności

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii. Energetyczny, abstrakcyjny design podkreśla przyjemnościowo-lifestyle’owy charakter produktu, subtelnie przywołując skojarzenia z dobrą zabawą i osiąganiem maksymalnych możliwości oraz doznań seksualnych. Tym samym zrywa on z niepożądaną dosłownością oraz standardowymi rozwiązaniami komunikacyjno-projektowymi dominującymi w segmencie „Aphrodisiac caps&tabs”.





  • Realizacje

  • Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Macao

    macao-ico

    Brand Macao w kategorii lodów premium był marką tła. Należało to zmienić.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.