Liderin

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Męski afrodyzjak

Marka Liderin została wprowadzona na polski rynek pod koniec 2010 roku. Swój produkt kieruje do młodych i będących w średnim wieku mężczyzn, którzy prowadzą intensywny tryb życia, co może negatywnie rzutować na ich kondycję seksualną. W dotychczasowej komunikacji brandu, także tej opakowaniowej, dominował medyczno-funkcjonalny kontekst, który nie pozwalał wyróżnić się na tle konkurencji.

Opakowanie przyjemności

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii. Energetyczny, abstrakcyjny design podkreśla przyjemnościowo-lifestyle’owy charakter produktu, subtelnie przywołując skojarzenia z dobrą zabawą i osiąganiem maksymalnych możliwości oraz doznań seksualnych. Tym samym zrywa on z niepożądaną dosłownością oraz standardowymi rozwiązaniami komunikacyjno-projektowymi dominującymi w segmencie „Aphrodisiac caps&tabs”.





  • Realizacje

  • Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.

    DecoMorreno

    decomorreno-ico

    My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

    Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.