Liderin

Klient:
Walmark
Region:
Polska
Branża:
Farmacja
Zakres działań:
Brand Design
Packaging Design

Męski afrodyzjak

Marka Liderin została wprowadzona na polski rynek pod koniec 2010 roku. Swój produkt kieruje do młodych i będących w średnim wieku mężczyzn, którzy prowadzą intensywny tryb życia, co może negatywnie rzutować na ich kondycję seksualną. W dotychczasowej komunikacji brandu, także tej opakowaniowej, dominował medyczno-funkcjonalny kontekst, który nie pozwalał wyróżnić się na tle konkurencji.

Opakowanie przyjemności

Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii. Energetyczny, abstrakcyjny design podkreśla przyjemnościowo-lifestyle’owy charakter produktu, subtelnie przywołując skojarzenia z dobrą zabawą i osiąganiem maksymalnych możliwości oraz doznań seksualnych. Tym samym zrywa on z niepożądaną dosłownością oraz standardowymi rozwiązaniami komunikacyjno-projektowymi dominującymi w segmencie „Aphrodisiac caps&tabs”.





  • Realizacje

  • Bonduelki

    bonduelki-ico

    Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…

    BoboVita Porcja Zbóż

    bobovita-porcja-zboz-ico

    BoboVita poszerza portfolio o nowatorską linię PORCJA ZBÓŻ.

    Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

    Dulux Super Matt

    dulux-ico

    Czy białym farbom jest w czarnym do twarzy? Repozycjonowanie produktu do segmentu premium.