Milka. Dare to…

Klient:
Mondelēz
Branża:
FMCG
Słodycze
Zakres działań:
Packaging Design
Typografia

Kuszenie nowością

Edycje limitowane przełamują monotonię i aktywizują klientów. Kuszą nowością, zaskakują, a jednocześnie konsekwentnie budują wizerunek marki, poszerzając świat wyobrażeń i skojarzeń z nią związanych. Pojawiają się w związku z porą roku, świętami, doniosłymi wydarzeniami. Ale bywa też tak, że komunikują istotne dla marki wartości, odnosząc się na przykład do prowadzonej równolegle kampanii reklamowej. Tak właśnie było w przypadku czekolad Milka, których edycja limitowana miała anonsować nową strategię marki.

Strategia na półce

Zadaniem było stworzenie linii trzech opakowań nadziewanych czekolad Milka, komunikujących strategię „Dare to be tender”. Projekt miał na celu wsparcie globalnej kampanii prowadzonej pod tym hasłem.

Literalne emocje

Zasadniczą myśl strategii – odwagę w wyrażaniu emocji i chęć dzielenia się radością życia z innymi – oddano, posługując się wyłącznie środkami typograficznymi. Wysmakowane duże napisy odnoszą się jednocześnie do emocji i do rodzaju nadzienia, tworząc swoisty kod kolorystyczny linii. Przy okazji są bardzo impaktowe i wydobywają opakowanie z półki, gdyż tego typu rozwiązania rzadko wykorzystuje się w kategorii czekolad mainstreamowych.



  • Realizacje

  • Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    Arctic

    arctic-ico

    Niewyczerpane źródło pozytywnych emocji i oryginalnego stylu

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?