Milka. Dare to…

Klient:
Mondelēz
Branża:
FMCG
Słodycze
Zakres działań:
Packaging Design
Typografia

Kuszenie nowością

Edycje limitowane przełamują monotonię i aktywizują klientów. Kuszą nowością, zaskakują, a jednocześnie konsekwentnie budują wizerunek marki, poszerzając świat wyobrażeń i skojarzeń z nią związanych. Pojawiają się w związku z porą roku, świętami, doniosłymi wydarzeniami. Ale bywa też tak, że komunikują istotne dla marki wartości, odnosząc się na przykład do prowadzonej równolegle kampanii reklamowej. Tak właśnie było w przypadku czekolad Milka, których edycja limitowana miała anonsować nową strategię marki.

Strategia na półce

Zadaniem było stworzenie linii trzech opakowań nadziewanych czekolad Milka, komunikujących strategię „Dare to be tender”. Projekt miał na celu wsparcie globalnej kampanii prowadzonej pod tym hasłem.

Literalne emocje

Zasadniczą myśl strategii – odwagę w wyrażaniu emocji i chęć dzielenia się radością życia z innymi – oddano, posługując się wyłącznie środkami typograficznymi. Wysmakowane duże napisy odnoszą się jednocześnie do emocji i do rodzaju nadzienia, tworząc swoisty kod kolorystyczny linii. Przy okazji są bardzo impaktowe i wydobywają opakowanie z półki, gdyż tego typu rozwiązania rzadko wykorzystuje się w kategorii czekolad mainstreamowych.



  • Realizacje

  • DecoMorreno

    decomorreno-ico

    My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

    Mura

    mura-ico

    Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.

    MK Café – kawy świata

    mk-cafe-ziarnista-ico

    Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

    Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.