Multivitamol

Klient:
NP Pharma
Region:
Polska
Branża:
Farmacja

Dogonić trendy

Wszyscy ulegamy modom, ale dzieci chłoną nowości szczególnie intensywnie. Zmieniają zainteresowania, a co za tym idzie szybko im się pewne rzeczy nudzą. Upragniony tornister z księżniczką po roku zostanie zbojkotowany i rozpocznie się mocny lobbing na rzecz nowego z High Monsters czy innym motywem z dziecięcej popkultury. Multivitamol – preparat witaminowy dla dzieci – posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów. Były po prostu mało atrakcyjne i nienowoczesne, a sama marka przez to niewyrazista i nieprzekonująca.

Zmieniamy wszystko

Pojawiła się zatem konieczność przeprowadzenia rebrandingu, obejmującego również stworzenie nowego brand hero. Zmienić należało wszystko poza nazwą i… grupą docelową.

Kangur na półce

Brand Hero jest ucieleśnieniem marki. Skrótem, dzięki któremu możemy szybko przekazać kluczowe wartości. Nie może on odbiegać od filozfii marki i być tylko przypadkowym symbolem. Dlatego praca nad brand hero Multivitaminolu miała u podstaw pytanie o komunikat, o to, co tak naprawdę chcemy opowiedzieć. W naturalny sposób narzucała się witalność, radość i energia jako najważniejsze pojęcia kojarzone z brandem. Stąd pomysł na postać wesołego, skaczącego kangura, bo cóż bardziej kojarzy się z radością życia niż skakanie, a ze skakaniem – niż kangur?! Bardzo ważne było również zbudowanie brandingu: wyrazistego logo, charakterystycznych powtarzalnych form i kolorów, kontrastów – tego wszystkiego, co sprawia, że opakowanie jest impaktowe. A mówiąc prościej – rzuca się w oczy i jest łatwo identyfikowane z marką.


Kolorystyka


Wizerunki



  • Realizacje

  • Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    Inhalvit

    inhalvit-ico

    Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

    Tytan Professional

    tytanico

    Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla marki Tytan.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.