Prince Polo XXL

Klient:
Mondelēz
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Zakres działań:
Packaging Design

Kultowy wafelek

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń. Konkurencja na rynku batonów i wafli z każdym rokiem staje się jednak coraz silniejsza i podejmuje działania, mające na celu osłabienie jej pozycji. Aby sprostać nowym wyzwaniom, brand aktywnie reaguje na rosnące potrzeby konsumentów, m.in. wprowadzając na rynek nowe linie smakowe, edycje limitowane.

Smakowity komunikat

Podczas prac kreatywno-graficznych nad szatą graficzną dwóch opakowań Prince Polo XXL o smaku kokosowym i karmelowym postawiliśmy na przejrzysty i przyciągający wzrok komunikat wizualny. Dzięki temu konsument ma ułatwiony wybór przy zapełnionej towarami półce. Co ważne, nowe layouty zachowują podstawowe elementy identyfikacyjne marki, a jednocześnie łatwo je rozróżnić od klasycznej wersji wafelka.





  • Realizacje

  • Activia

    danone-activia-ico

    Bardzo rozbudowane marki potrzebują prostej i nieskomplikowanej architektury.

    Jiten Dar

    dar-ico

    Jiten Dar był znanym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła…

    Farm Frites

    farm-frites-ico

    Farm Frites był mocnym brandem segmentu HoReCa, ale nieznanym w segmencie konsumenckim.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.