Pyszny Duet

Klient:
Bunge
Branża:
FMCG
Mleczne


Działać z precyzją

Raisio, producent margaryn i mixów, właściciel marki Masmix zdecydował się wprowadzić na rynek nowy brand mixu w segmencie ekonomicznym. Takie działanie zawsze wiąże się z ryzykiem kanibalizacji innych produktów z własnego portfela, a więc należy przeprowadzać je z dużą precyzją i przemyślaną strategią. Przy dobrze wykonanym zadaniu mamy szansę poszerzyć półkę i zdobyć nową grupę klientów. Po prostu podnieść sprzedaż.

Pozyskać nowych, zatrzymać dotychczasowych

Zadanie obejmowało stworzenie nowej marki, począwszy od nazwy, poprzez strategię, po projekt opakowań. Rozwiązania, które miałoby przyciągnąć nowych klientów, nie wpływając na sprzedaż pozostałych produktów Raisio.

Sentymentalny urok nowej marki

Punktem wyjścia było oczywiście połączenie dwóch produktów, czyli masła i margaryny. Stąd nazwa Pyszny Duet, określająca z jednej strony kategorię produktową, a z drugiej otwierająca cały wachlarz możliwości wizualizacji graficznej konceptu. Przy wspomnianym wyżej założeniu i przyjętej nazwie nasze poszukiwania rozwiązań graficznych skoncentrowały się na zbudowaniu świata marki wokół stylistyki nawiązującej

do stylu historycznej porcelany blue nankin, przydającej projektowi kuchennej elegancji. Sentymentalne sielankowe obrazki, typowe dla tej stylistyki, odwołują się do tradycji i przywołują cały łańcuch pozytywnych skojarzeń, dodają produktowi apetyczności. Jest to z pewnością koncepcja wyróżniająca produkt na dość monotonnej półce margaryn i miksów. A przyciągnięcie uwagi to przecież jednocześnie zachęta do spróbowania.

Kolorystyka


Design


Ilustracje


Rynki zagraniczne




  • Realizacje

  • Bobovita [Brand Hero]

    bobovita-ico

    Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

    Familijne

    familijne-ico

    Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

    PAOLA Syropy

    paola-ico

    Naturalność, świeży smak pochodzący z dojrzałych w słońcu owoców.

    Liderin

    liderin-ico

    Nowe opakowanie Liderinu lokuje markę w zupełnie nowej kategorii.