Pyszny Duet

Klient:
Bunge
Branża:
FMCG
Mleczne


Działać z precyzją

Raisio, producent margaryn i mixów, właściciel marki Masmix zdecydował się wprowadzić na rynek nowy brand mixu w segmencie ekonomicznym. Takie działanie zawsze wiąże się z ryzykiem kanibalizacji innych produktów z własnego portfela, a więc należy przeprowadzać je z dużą precyzją i przemyślaną strategią. Przy dobrze wykonanym zadaniu mamy szansę poszerzyć półkę i zdobyć nową grupę klientów. Po prostu podnieść sprzedaż.

Pozyskać nowych, zatrzymać dotychczasowych

Zadanie obejmowało stworzenie nowej marki, począwszy od nazwy, poprzez strategię, po projekt opakowań. Rozwiązania, które miałoby przyciągnąć nowych klientów, nie wpływając na sprzedaż pozostałych produktów Raisio.

Sentymentalny urok nowej marki

Punktem wyjścia było oczywiście połączenie dwóch produktów, czyli masła i margaryny. Stąd nazwa Pyszny Duet, określająca z jednej strony kategorię produktową, a z drugiej otwierająca cały wachlarz możliwości wizualizacji graficznej konceptu. Przy wspomnianym wyżej założeniu i przyjętej nazwie nasze poszukiwania rozwiązań graficznych skoncentrowały się na zbudowaniu świata marki wokół stylistyki nawiązującej

do stylu historycznej porcelany blue nankin, przydającej projektowi kuchennej elegancji. Sentymentalne sielankowe obrazki, typowe dla tej stylistyki, odwołują się do tradycji i przywołują cały łańcuch pozytywnych skojarzeń, dodają produktowi apetyczności. Jest to z pewnością koncepcja wyróżniająca produkt na dość monotonnej półce margaryn i miksów. A przyciągnięcie uwagi to przecież jednocześnie zachęta do spróbowania.

Kolorystyka


Design


Ilustracje


Rynki zagraniczne




  • Realizacje

  • Tytan Professional

    tytanico

    Przygotowaliśmy nowy design trzech opakowań dla marki Tytan.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    KFC Orient Menu

    kfc-orient-ico

    KFC zaskoczyła ostatnio swoich fanów z Polski, Czech i Węgier, wprowadzając nowe orientalne menu.