Tartare Delikatny

Klient:
Bongrain
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Lifting apetytu

Lifting opakowań w segmencie spożywczym zwykle wynika z potrzeby poprawy komunikacji pewnych istotnych wartości marki lub cech produktu. Zabiegi projektowe podkreślające takie aspekty, jak nowoczesność czy apetyczność dość szybko się neutralizują, gdyż są wyjątkowo podatne na mody. Dlatego Bongrain, by utrzymać mocną pozycję

serków linii Tartare Delikatny, musiał w pewnym momencie poddać je takiemu właśnie liftingowi.

Naturalniej

Zadaniem agencji była wymiana artworków oraz wizualizacji produktu, wraz z odświeżeniem layoutu. Istotne było podniesienie apetyczności i wyraźne nawiązanie do naturalnego pochodzenia.

Czysto i wyraziście

Apetyczność to przede wszystkim dobrze zrobione zdjęcie, ukazane w możliwie dużym powiększeniu, by uwaga odbiorcy skupiała się na najbardziej smakowitych elementach. A ponieważ w dużej mierze o smaku stanowią dodatki, zajęły one w nowym layoucie bardzo ważne miejsce. Wprowadzono również fotografię idyllicznych pejzaży, podkreślających związki z naturą. Całość jest rozświetlona z mocno wyeksponowanym logo i wyrazistym brandingiem.





  • Realizacje

  • Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    Choligrip

    choligrip-ico

    Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

    Białowieski Zdrój

    bz-ico

    Na rynku wód mineralnych najwięcej jest tych z górskim rodowodem. Czy można znaleźć inną drogę?

    Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.