Tartare Delikatny

Klient:
Bongrain
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Mleczne

Lifting apetytu

Lifting opakowań w segmencie spożywczym zwykle wynika z potrzeby poprawy komunikacji pewnych istotnych wartości marki lub cech produktu. Zabiegi projektowe podkreślające takie aspekty, jak nowoczesność czy apetyczność dość szybko się neutralizują, gdyż są wyjątkowo podatne na mody. Dlatego Bongrain, by utrzymać mocną pozycję

serków linii Tartare Delikatny, musiał w pewnym momencie poddać je takiemu właśnie liftingowi.

Naturalniej

Zadaniem agencji była wymiana artworków oraz wizualizacji produktu, wraz z odświeżeniem layoutu. Istotne było podniesienie apetyczności i wyraźne nawiązanie do naturalnego pochodzenia.

Czysto i wyraziście

Apetyczność to przede wszystkim dobrze zrobione zdjęcie, ukazane w możliwie dużym powiększeniu, by uwaga odbiorcy skupiała się na najbardziej smakowitych elementach. A ponieważ w dużej mierze o smaku stanowią dodatki, zajęły one w nowym layoucie bardzo ważne miejsce. Wprowadzono również fotografię idyllicznych pejzaży, podkreślających związki z naturą. Całość jest rozświetlona z mocno wyeksponowanym logo i wyrazistym brandingiem.





  • Realizacje

  • Ketoflexan

    ketoflexan-ico

    Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?

    Ortanol

    ortanol-ico

    Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.

    Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Jupik

    jupik-ico

    Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.