Krakuski Paluszki

Maj 2016

W ramach długofalowej współpracy z marką Krakuski przygotowaliśmy koncept redesignu całej linii ciasteczek-paluszków z myślą o jej rynkowym relaunchu. Zaproponowane rozwiązania komunikacyjne i brandingowe wpisują produkt w nowy świat marki („Rytuały przyjemności”) i nawiązują do produktowego core’u Krakusków, co zapewnia wysoki stopień spójności wizerunkowej całego portfolio.



Fantasia

fantasia-ico

Czekoladowe Fantazje zmagały się z problemem postrzegania niezgodnego z pozycjonowaniem.

Tarczyński Sucha Krakowska

tarczynski-sucha-ico

Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

Carlsberg Citrus puszka

carlsberg-ico

W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

Milka. Dare to…

milka-ico

Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.