Marka spod znaku paproci

Lipiec 2012
Rynek wód w Polsce jest z pewnością rynkiem trudnym i silnie konkurencyjnym – z kilkoma liderami i mnóstwem mniejszych graczy, rozdrobnionym dodatkowo przez produkty lokalne i marki własne. Dlatego praca nad brandem Białowieski Zdrój, należącym do Hoop Polska, wymagała bardzo analitycznego podejścia, by precyzyjnie wpasować nową wodę w niezasiedlone miejsce krajobrazu marek. Efekty są już widoczne w sieci sprzedaży – na szczególną uwagę zasługują oryginalne warianty smakowe: rumiankowy i melisa.
Przeczytaj więcej na temat wody Białowieski Zdrój…

Multivitamol

multivitamol-ico

Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

Jupik

jupik-ico

Silna konkurencja jest stymulatorem innowacji, zarówno w obrębie produktu, jak i brandu.

Inhalvit

inhalvit-ico

Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

Ortanol

ortanol-ico

Kiedy lek zmienia kwallifikację z RX na OTC, pojawia się uzasadniona potrzeba rebrandingu.