Marka spod znaku paproci

Lipiec 2012
Rynek wód w Polsce jest z pewnością rynkiem trudnym i silnie konkurencyjnym – z kilkoma liderami i mnóstwem mniejszych graczy, rozdrobnionym dodatkowo przez produkty lokalne i marki własne. Dlatego praca nad brandem Białowieski Zdrój, należącym do Hoop Polska, wymagała bardzo analitycznego podejścia, by precyzyjnie wpasować nową wodę w niezasiedlone miejsce krajobrazu marek. Efekty są już widoczne w sieci sprzedaży – na szczególną uwagę zasługują oryginalne warianty smakowe: rumiankowy i melisa.
Przeczytaj więcej na temat wody Białowieski Zdrój…

Viscoplast

viscoplast-ico

Potrzeba ciągłego poszerzania asortymentu wymagała zmiany struktury marki.

Valbon

valbon-ico

Poważny redesign przeprowadzony jedynie dla… przyjemności.

Inhalvit

inhalvit-ico

Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.

Bonduelki

bonduelki-ico

Wśród dziecięcych smakołyków raczej nie pojawia się marchewka lub groszek. A jednak…