Marka spod znaku paproci

Lipiec 2012
Rynek wód w Polsce jest z pewnością rynkiem trudnym i silnie konkurencyjnym – z kilkoma liderami i mnóstwem mniejszych graczy, rozdrobnionym dodatkowo przez produkty lokalne i marki własne. Dlatego praca nad brandem Białowieski Zdrój, należącym do Hoop Polska, wymagała bardzo analitycznego podejścia, by precyzyjnie wpasować nową wodę w niezasiedlone miejsce krajobrazu marek. Efekty są już widoczne w sieci sprzedaży – na szczególną uwagę zasługują oryginalne warianty smakowe: rumiankowy i melisa.
Przeczytaj więcej na temat wody Białowieski Zdrój…

Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

Krakuski

krakuski-ico

Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

MK Café – kawy świata

mk-cafe-ziarnista-ico

Nowe w rodzinie kawy ziarniste MK Café. Jak podkreślić ich odmienność?

Ketoflexan

ketoflexan-ico

Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?