Marka spod znaku paproci

Lipiec 2012
Rynek wód w Polsce jest z pewnością rynkiem trudnym i silnie konkurencyjnym – z kilkoma liderami i mnóstwem mniejszych graczy, rozdrobnionym dodatkowo przez produkty lokalne i marki własne. Dlatego praca nad brandem Białowieski Zdrój, należącym do Hoop Polska, wymagała bardzo analitycznego podejścia, by precyzyjnie wpasować nową wodę w niezasiedlone miejsce krajobrazu marek. Efekty są już widoczne w sieci sprzedaży – na szczególną uwagę zasługują oryginalne warianty smakowe: rumiankowy i melisa.
Przeczytaj więcej na temat wody Białowieski Zdrój…

Tartare Delikatny

tartare-ico

Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

Liderin Sex Expert Femina

liderin-sex-expert-femina-03

Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

Tarczyński Sucha Krakowska

tarczynski-sucha-ico

Impaktowa, nowoczesna i apetyczna komunikacja opakowaniowa

Inhalvit

inhalvit-ico

Wprowadzenie nowego produktu na ciasną półkę pastylek do ssania.