Wyróżnić się edycją limitowaną

Marketing w praktyce Styczeń 2012
Sednem całej koncepcji edycji limitowanej jest wyjątkowość. Może ona być jednak realizowana na wiele sposobów, dając tym samym różne skutki.
Jak sprawić, by nasza marka została zauważona w punkcie sprzedaży? Jak przypomnieć o naszych produktach konsumentom, którzy w natłoku informacji ograniczają swoje wybory tylko do już znanych i sprawdzonych marek?
Wojciech Bzdyk
junior research & strategy manager, PND Futura
Marketing w praktyce, Styczeń 2012

Patros

patros-ico

Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

Pyszny Duet

pyszny_duet-ico

Jak uniknąć kanibalizacji marek i zdobyć nową grupę klientów?

Inka

inka-ico

Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.

Tarczyński Kabanos

tarczynski-ico

Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.