Wyróżnić się edycją limitowaną

Marketing w praktyce Styczeń 2012
Sednem całej koncepcji edycji limitowanej jest wyjątkowość. Może ona być jednak realizowana na wiele sposobów, dając tym samym różne skutki.
Jak sprawić, by nasza marka została zauważona w punkcie sprzedaży? Jak przypomnieć o naszych produktach konsumentom, którzy w natłoku informacji ograniczają swoje wybory tylko do już znanych i sprawdzonych marek?
Wojciech Bzdyk
junior research & strategy manager, PND Futura
Marketing w praktyce, Styczeń 2012

Felix

felix-ico

Zadaniem agencji była adaptacja całego portfolio produktów Felix w trzech grupach produktowych.

Wódka Lubelska

lubelska-ico

Wyraziste połączenie wódczanej tradycji z nowoczesnym designem

DecoMorreno

decomorreno-ico

My Coffee i Ice Coffee Shake to kawy stworzone z myślą o młodych, pełnych energii kobietach.

Lysi. Tran Islandzki

tran_islandzki_lysi-ico

Jedyne trany islandzkie na polskim rynku nie wykorzystywały w pełni przewagi konkurencyjnej.