Wyróżnić się edycją limitowaną

Marketing w praktyce Styczeń 2012
Sednem całej koncepcji edycji limitowanej jest wyjątkowość. Może ona być jednak realizowana na wiele sposobów, dając tym samym różne skutki.
Jak sprawić, by nasza marka została zauważona w punkcie sprzedaży? Jak przypomnieć o naszych produktach konsumentom, którzy w natłoku informacji ograniczają swoje wybory tylko do już znanych i sprawdzonych marek?
Wojciech Bzdyk
junior research & strategy manager, PND Futura
Marketing w praktyce, Styczeń 2012

Ketoflexan

ketoflexan-ico

Jak stworzyć markę z kategorii suplementów diety, wykorzystując zaufanie i renomę preparatu RX?

Choligrip

choligrip-ico

Budowa marki, która korzystąc z renomy Cholinexu, wyraźnie eksponuje swoją odrębność.

Bobovita [Brand Hero]

bobovita-ico

Brand hero jest bardzo istotnym nośnikiem wartości marki.

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.