Wyróżnić się edycją limitowaną

Marketing w praktyce Styczeń 2012
Sednem całej koncepcji edycji limitowanej jest wyjątkowość. Może ona być jednak realizowana na wiele sposobów, dając tym samym różne skutki.
Jak sprawić, by nasza marka została zauważona w punkcie sprzedaży? Jak przypomnieć o naszych produktach konsumentom, którzy w natłoku informacji ograniczają swoje wybory tylko do już znanych i sprawdzonych marek?
Wojciech Bzdyk
junior research & strategy manager, PND Futura
Marketing w praktyce, Styczeń 2012

Prince Polo XXL

prince-polo-ico

Prince Polo to marka-ikona na rodzimym rynku słodyczy, znana i lubiana od pokoleń.

Liderin Sex Expert Femina

liderin-sex-expert-femina-03

Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.

Familijne

familijne-ico

Familijne to polska marka znana wszystkim amatorom słodkich przekąsek.

Mura

mura-ico

Utrzymanie pozycji lidera wymaga ciągłej pracy nad marką i strategią komunikacji.